Известие

Collapse
No announcement yet.

Сълзене на моторно масло при 3.0 V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Май това ми трябва,но е комплект и ще го поръчам в краен вариант,ако не го намеря тук в БГ.
    http://www.ebay.co.uk/itm/Ajusa-Cran...item258f8998ba

    Comment


    • #32
      Търсенето на оригиналната гарнитура ще отнеме 10 пъти повече време, разправии, нерви и пари в сравнение с направата на нова от клингерит + силикон.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        Да Любо прав си,но незнам дали направата на въпросната гарнитура ще е лесна работа,мисля че формата и е кофти и ще стане трудно.

        Comment


        • #34
          Тенекийка си трябва за там. Няма да устиска клингерита.

          По шаси поз.17 не излиза за твоята кола. Поз.3 го дава гарнитура за масления термостат.

          Вдигай на подемника и гледай дали има гарнитура м/у блока и тялото на термостата. Ако не се вижда разглобявай и ще го мислим в движение.

          ---------- Post added at 13:26 ---------- Previous post was at 13:21 ----------

          Колегата беше прав. Поз.3 е гарнитурата (О-пръстена). Размерите са му 3.53X63.09. Разглобявай смело.
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #35
            А това което съм дал от E-bay го дават от 98-2007г

            Comment


            • #36
              Гарнитурата - поз.17 е същата като тази която си дал и я дават за CF3 моторите. С твоето шаси не излиза такава гарнитура. О-пръстен е. Разглобявай смело.
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #37
                Значи не съм особенно сигурен, но ми се върти в главата че сглобих двигателя без тази гарнитура......помня че сложих много тънък слой черен Рейнц, но не мога да се сетя с гарнитурата или без.......ако не забравя ще проверя из гаража където съм нахвърлял излишните части от шестака за да видя дали е там......
                Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 13:55.
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #38
                  Твоя мотор от коя година кола е?CF2 или CF3 е?Под О-пъстен имаш предвид това което е на позиция 3 от графиката или между тялото и блока на двигателя,че аз от там имам теч?

                  Comment


                  • #39
                    Да, м/у тялото и блока е О-пръстен.
                    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                    Opel Astra J
                    ex:
                    Alfa Romeo 164 2.5TD
                    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                    Comment


                    • #40
                      ОК значи ще разглобяваме смело и тогава ще се види какъв О-пръстен е.

                      Comment


                      • #41
                        По-нагоре съм дал размерите му според епер-а
                        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                        Opel Astra J
                        ex:
                        Alfa Romeo 164 2.5TD
                        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                        Comment


                        • #42
                          Мерси

                          Comment

                          Working...
                          X